This is love!

Nu är det den 5e! Det betyder 2 månader med världens bästa pojkvän! dock är det 15h och 35 min kvar tills det är exakt! Men eftersom att jag åker till min älskade på morgonen och spenderar hela dagen med honom så kanske jag inte bloggar speciellt mycket imorgon. Jobbigt för er!

Jag är så kär, det bara spritter i hela kroppen! Jag har världens bästa pojke, han är min och bara min! LALALALALALLALALA jag skulle kunna skriva en liten del av min kärleksförklaring, men seriöst, det är mellan mig och Sebbe, så det får bara han veta. Fast jag kommer säkert trycka in i varenda skalle att jag är kär. Hihi, för er som missat det asså! ;)
Jag älskar dig Sebbe! Du och jag, det är skrivet i stjärnorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0