Money for nothing!

Sitter och lyssnar på Sebbes favvolåt Dire Straits – Money For Nothing ! Den är riktigt bra, hörde den säkert 4 gånger igår. Han lyser upp som en sol varenda gång han hör den! Min pojkvän är en bra pojkvän, den bästa faktist!
Yeye, igår så lagade vi massvis med tacos, mumma! Det blev bättre än jag trodde det skulle bli. Sen drog vi oss mot stan och gick på bio som sagt, för j*vla blodig.. Men den var bra! Sen tog vi bussen hem till honom, låg i sängen och pratade oså fram till kl 8 imorse typ. Sen somnade vi och vaknade vid 13. Fast jag är ändå inte trött nu..

Nu ska jag och mor min dra oss mot affären och köpa godis, sen till OP-kyrkan och kolla när Erik sjunger. Ska bli riktigt kul. Sen så kanske vi ses efteråt också, så himla länge sen!

Hoppas ni också har haft och kommer ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0