Jag siktar mot toppen, så långt jag kan nå!

Igår gjorde JAG ett julkort! :O Och igår kollade JAG på hockey. Hahah från omklädningsrummet efter matchen hörde man September – Mikrofonkåt med mega bas, och man hörde grabbarna sjunga järnet. För x antal år sen var det "öl smakat kladdkaka" - låten som spelades. Hahah, och imorse i bilen spelades mikrofonkåt, och mamma bara "åååh....." Hahahahahha! det var kul! Idag har jag jobbat jätte mycket i skolan. Jag var tillomed vaken på teckenspråket (har en tendens att somna). Om några timmar åker jag till världens bästa pojkvän, altså min pojkvän, och spenderar natten där. Och imorgon spenderar jag natten brevid min bästa vän, ja Tova! Mycket mysigt, och på lördag sover Sebastian här! Jag har det bra jag!! 
Tur att mina päron har en söt dotter, tur att mina vänner har en awesome vän, tur att min pojkvän har en normal flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0