Every night in my dreams, i see you, i feel you!

Helgen har vart helt felfri! Fredagen spenderades med Hanna, vi tänkte oss tillbaka till fjortistiderna, och satte igång att sminka och tuppera håret. Så kul!
Lördagen blev det uppgång tidigt! Hämtade upp Sebastian och åkte vidare mot Degefors, morfar! Sedan när vi kom hem (till mig) kollade vi på tv och sov lite. Sen åkte vi hem till honom och spenderade natten tillsammans.
Idag har jag inte gjort så mycket, kollade nyss klart på Titanic, grät som om jag inte sett den förr. Smsbombade Sebbe, och grät lite mer. Nu ska jag kolla om det finns nått kul på televisionen.
Nu finns det bara snö.. Fast lyckligtvis regnar den bort!
Céline Dion – My Heart Will Go On - from the Paramount/20th Century-Fox film, Titanic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0