Världens längsta inlägg, om min helg med bästa vännen

Hej trogna läsare! Jag har kommit hem nu, sorgset. Fast lite skönt, nu ljög jag!
Jag vet att folk inte tycker om bloggar som bara skriver om vad dom gör oså, men min helg har vart fantastisk, så jag måste!
Jag och Tova satte oss i bilen med Erik, Tovas pappa, och bar oss av mot Västerås! Vi packade av oss en timma senare. ÅH jag älskar Tovas farmor! Men sedan bar vi oss av mot stan och träffade Tovas kompisar inne på världens mysigaste fik! Chailatte, MH MH MH! GISSA VAD SOM HÄNDE EFTER DET! :O Vi träffade Cimon :'D Sen träffade vi mera folk.
Lördagen spenderades på stan, bästaste vännen och jag! Och nej, jag kommer inte lägga upp bilder på allt jag köpt! Men det blev: en cardigan från H&M, tre par strumpbyxor, ett par örhängen från glitter, fyra böcker från myrorna (ja, jag och Tova gillar myrorna!), en tubhalsduk från vero moda's pieces, sen kommer jag inte ihåg mer! Vi åt på ett jätte mysigt fik, Vivaldi typ! sen bar vi oss av mot Farmor! Vi kollade på Sommarkrysset, vi såg er Frida och Evelina! Sen gick vi ut och kollade på hararna som Tova älskade! Sedan kollade vi på någon film som gick på tv. Idag blev det hemgång sen utgång i skogen, vi gick femman i spåret. Så himla skönt och bara släppa allt! Nu har jag tagit mig ett bad, snart hoppar jag ner i soffan och njuter av min sista ben&jerry innan operationen! För jag har bestämmt mig att sätta igång med GI-diet! Dock inte i bara två veckor, utan i ca 10 veckor eftersom att operationen ligger såpass! Gud vad jag är taggad!
Here come some pictures!


lovelovelovelovelovelove!
   
    

Kommentarer
Postat av: linnea

ja, min farmor är väl för söt?

jag älskar henne!

och dig såklart! hihi puss<3

2010-08-27 @ 22:32:12
URL: http://linneasoderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0