Harder, better, faster, stronger!

Godmorning! Första dagen i Skolan drar igång snart! Gaah jag är så nervös! Men jag började dagen med em proteinsmoothie, enligt min GI-diet som jag startar med IDAG!
Den va kanske inte det godaste jag smakat. Men ack så mätt jag blev! Vill ni också smaka? 

1,5 dl proteinpulver (jag tog bara 2 msk)
2 dl yoghurt (3%)
2 dl vatten
1 dl frysta bär
Mixa ihop allting till en fluffig smoothie! (den blir inte fluffig pga allt vatten)

Den är perfekt att starta dagen med! man känner sig lite piggare! Fungerar även som mellis osv.

Yeye, nog om mat. klockan tickar och jag blir bara mer och mer nervös inför att träffa nya klassen. Tur och väl vet jag en del folk som ska gå samma linje! Dagens outfit består av tunna legins och cykelbyxor över (ja det är snuskigt när brudar visar rumpan), ett svart linne och min ny gråa cardigan.

 

Nuså! Lycka till alla nya ettor som börjar idag! Nu ska jag försöka lugna ner mig, ringa lite kompisar osv!

Kommentarer
Postat av: annnapanna

vad går du? :p

2010-08-24 @ 19:25:23
URL: http://nnas.blogg.se/
Postat av: jennifer

risbergska :)

2010-08-25 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0