En gåva, vacker som få.

Jag har en vän, en vän nederstigen från det allra vackraste himmelrike. Hon har ett långt blondt hår, de allra vackraste ögonen. Ett leende som skulle få hela världens befolkning att le. Jag har fått henne, jag har henne i mitt starkaste förvar. Hon ger mig luft i mina lungor, hon sätter leendet på mina läppar. Hon har gett mig orken att vilja leva. Hennes närhet ger mig en sån kraft, jag skulle göra allt för henne! Hon är det finaste en människa kan få! Jag har allt det där man kan önska sig! Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan henne. Hon kom precis när jag behövde henne, och nu har hon lovat att alltid stanna! Och jag vet att det är sant, för en sån här vänskap, denna kärlek vi delar, det är få, väldigt få som fått uppleva! Jag har en bästa vän, jag har Tova Söderbäck!



Vi åker iväg på en lite tripp till Västerås, och vi tar det bara lugnt!
Big love, Long time!

Kommentarer
Postat av: din tova

åh älskling, jag blir helt rörd, hihi. Du vet att jag känner likadant för dig! Finaste, bästa vän! Du gör mig så glad <3

2010-08-20 @ 15:31:58
URL: http://tovasoderback.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj vad fint....snyft : )

2010-08-20 @ 21:28:53
Postat av: sabina

var har du gjort filmen? :D jättefin blogg!

svara på komentaren genom att komentera mitt senaste inlägg , puss söt!

2010-09-02 @ 21:34:22
URL: http://sabinamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0